Sunday, March 16, 2008

EXAMO

Ekonopek Examo ( RM 80.00 )


Percuma Ke mana-mana alamat
penghantaran di
Malaysia.



Memperkenalkan rumusan nutrien untuk menyuburkan keupayaan akal, serta memulihkan gangguan dan kelemahan saraf otak. EKONOPEK EXAMO yang terdiri daripada gandingan rumusan biokimia EXAMO CKM-500 dan rumusan homeopati EXAMO CKM-500 PLUS, adalah amat sesuai untuk kanak-kanak sekolah terutama sekali yang bakal mengambil peperiksaan.


Jangan persiakan keupayaan dan masa depan anak-anak anda yang masih di bangku sekolah. Bertindak sekarang ketika mereka masih muda. Dapatkan EXAMO CKM-500 bersama EXAMO CKM-500 PLUS di dalam satu kotak EKONOPEK EXAMO yang menjimatkan.


Tahun ini EXAMO menyambut usia ke 20 tahun sejak dirumuskan dan diperkenalkan oleh Prof. Dr. Azizan Haji Ismail pada tahun 1978. Ia adalah rumusan moden seumpama ini yang pertama di dunia. Rumusan EXAMO ini juga sesuai untuk orang dewasa dan orang tua, khususnya bagi mereka yang mengalami masalah lemah fikiran , lemah daya ingatan, bersifat pelupa, gagap percakapan, pendiam, pemalu dan masalah-masalah lain yang berpunca daripada gangguan saraf otak.


CARA MEMBUAT PESANAN

Anda boleh membuat pesanan bagi produk-produk berkenaan melalui E-Mel,Telefon atau Mel Postal. Apa jua kaedah yang anda pilih untuk membuatpesanan, sila nyatakan dengan jelas maklumat-maklumat berikut:

Nama penuh anda
Alamat rumah & pejabat
Nombor telefon rumah & pejabat
Nyatakan alamat penghantaran [ rumah atau pejabat ]
Nyatakan nama produk yang dipesan
Nyatakan kuantiti produk yang dipesan

CARA PEMBAYARAN

a) Wang Pos / Cek Bank / Draf Bank

Namakan pembayaran anda kepada KAMARUDIN OMAR
Sertakan nama & alamat anda bersama pembayaran.
Hantarkan cek pembayaran kepada kami di alamat di bawah.
b) Deposit terus ke akaun bank kami

Masukkan pembayaran ke dalam salah satu akaun bank milik
KAMARUDIN OMAR seperti tercatit di bawah. Kemudian hantarkan resit pendepositan bank tersebut kepada kami di alamat di bawah. Anda dinasihatkan menyimpan satu salinan resit tersebut.
Anda boleh menggunakan salah satu daripada akaun berikut ....

Maybank: 1-157054-66003-4
Bank Bumiputra: 07110047882524

Sebarang pertanyaan sila hubungi 012-2974877

No comments: